Someone you love..



Mitt liv har varit som en berg å dalbana.
Att leva med mig är nog samma sak..

Du bara steg på å åkte med.
Du får allt att funka, ingenting är omöjligt..

Även små saker är viktiga.
Du bryr dig på ett sätt som får mig att känna mig speciell..

Du får mig att le.
"Hästen har större huvud, låt han sörja.."

Du förgyller min dag.
Små överaskningar..

Från by till stad. Kört fel, men vad gör det.
Vi reser tillsammans..

Behöver inte alltid säga nåt eller förklara.
Du vet..

Älskar ditt sätt att lära å leva av naturen.
Så har jag å lärt mig..

Vi pratar om allt mellan himmel å hav.
Vi lär av varandra..

Du värnar om alla, gammal som ung.
Alla är lika viktiga..

För mig, e du speciell!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0