November, november..

En härlig spännande månad.. Hinner inte med..
Imorgon är det redan 1:a December!=)
Å har redan fått en massa fina jul presenter..



En varm tröja å höga "socksockar"..



En favorit kopp till salongen, Kaffet smakar "gottigott"..



En egen novemberkaktus!=)



Shopat hem till "BÄSTA CHEFEN"..



Varit en tur till Övertorneå, gesäll prov i Hedenäset
å middag med mina modeller i Haparanda!



IKEA jul inspiration så klart..





Med lite samisk ungdomlig still!?!



Synd bara att allt i silver till granen var slut..



Satt upp lite tavlor å stenar på vägarna..
Stenar min å Narpis favorit, ju större desto bättre!=)



Julmarknad i Jukkasjärvi med mor å far..



-21grader



1:a advent.
Anna 30år bakar ren pepparkakor!!!=)



Har pyntat, det är bara julgranen som saknas..



En av mina favorit tomtar..=)



Skrivit julkort..



Å druckit glögg..



Äntligen lite snö..



IKEA renarna fick pynta salongen..



Älskar den här bilden.. Vill ha den som stor tavla!!!

Fast idag regnar det å är plus grader..
Tomten jag önskar mig snö, en riktig julgran å en tavla!!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0