Från det ena till det andra..

Kurs, skol och visnings dagar övergick till en skön helg i Särkijärvi..
Hem till bynbyn..=)



Skogspromenader med Narpi.. Det enda som saknas är snön!



Å is på sjön såklart!



Haft massor med jobb, salongen såg ut därefter! =)
Städa städa..



Sen äntligen en härlig helg i Giron hos mormor.
Träffa mina nära å kära.
Min syster var sååå FIN med sin babymage!!!=)



Får alltid massa inspiration när jag är där..
Fjällrävens Luhkka.. VILL HA!!!



Mera jobb, Zumba såklart och Saagas egen modevisning i Muonio.
Hamnade på bild i Luoteis-Lappi.
Model för en kväll!=)

Kommentarer
Postat av: evelina

Ojoj vilken topmodel till syster jag har. Catwalk och fotouppslag i tidningen. Inte illa! Min syster kan allt =)

2011-10-22 @ 12:12:35
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0